تاریخ : 20/دي/1396 - 12:06
کد خبر : 5419
سرویس خبری : سینمای ایران
 

وقتی فیلمساز «بازاریاب» می شود!

تبلیغات گل درشت شرکتی هرمی در فیلم «آینه بغل»؛

وقتی فیلمساز «بازاریاب» می شود!

آینه نیوز: منوچهر هادی در ادامه تلاش هایش برای ساخت و عرضه آثار بی کیفیت و پا در هوا این بار با «آینه بغل» در فکر شکار جیب مردم است! فیلمی که حتی نحوه ورود باسرعتش از تولید به مصرف هم همراه با حاشیه و اتفاق هایی ناگوار بوده و نوک پیکان انتقاد را متوجه ناطرین شورای صنفی نمایش می کند

آینه نیوز: منوچهر هادی در ادامه تلاش هایش برای ساخت و عرضه آثار بی کیفیت و پا در هوا این بار با «آینه بغل» در فکر شکار جیب مردم است! فیلمی که حتی نحوه ورود باسرعتش از تولید به مصرف هم همراه با حاشیه و اتفاق هایی ناگوار بوده و نوک پیکان انتقاد را متوجه ناطرین شورای صنفی نمایش می کند.

به گزارش آینه نیوز، جدا از بی ارزش بودن فیلم «آینه بغل» که البته از سازنده اش توقعی بیش از این هم نمی رفت، نحوه تبلیغات گل درشت در فیلم تازه «منوچهر هادی» هم مساله ای قابل توجه است. «مشرق نیوز» در خصوص تبلیغ یک شرکت اهرمی در فیلم «آینه بغل»، نوشت: «موضوع مهمی که نباید در این فیلم از آن غافل شد، بحث تبلیغات شرکت بازاریابی هرمی بنام «بیز» است که منوچهر هادی سطح فیلم خود را با تبلیغات مستقیم شرکت «بیز» تنزل داده و از ابتدا تا انتهای فیلم، خود را تریبونی برای تبلیغات این‌ گونه شرکت‌های هرمی قرار داد که به مخاطب القا می ‌کند، بطور رویایی و با استفاده از فروش محصولات این شرکت می‌ توان در بهترین پنت‌ هاوس‌ و با عالی ‌ترین امکانات از قبیل دارا بودن زمین اسب سواری، هواپیمای شخصی، انواع حیوانات اهلی و وحشی و خانه ‌های آن چنانی زندگی کرد. فیلمساز حتی به همین میزان تبلیغات بسنده نکرد و از بهاره رهنما در نقش مدیر برنامه‌ای سود بُرد که تنها کارش در این فیلم گفتن دیالوگهایی برای تبلیغات بهتر شرکت بازاریابی مورد نظر است. شرکتی که با هدف بازاریابی «شبکه‌ای» (با همان ساز و کار شرکت های هرمی) در ایران آغاز به کار کرد و تمام تلاش و کوشش خود را به خرج داد که چرخه باطل «بازاریابی شبکه ‌ای» را در بین جوانان بیکار و در آرزوی شغل و درآمد رویایی بیشتر و بیشتر کند.»