آلبوم «سرمست» با صدای «محمد معتمدی» رونمایی و به بازار موسیقی آمد

آلبوم «سرمست» با صدای «محمد معتمدی» رونمایی و به بازار موسیقی آمد
calendar یکشنبه 13 اسفند 1396 در 14:01
آینه نیوز: از امروز مجموعه هفتگانه «سرمست» با صدای محمد معتمدی و موسیقی محسن جلیلی و میلاد رضا منتشر شده است و این در حالی‌ است که روز‌ گذشته، این آلبوم در خانه فرهنگ و هنر مانا،‌ رونمایی شد. این آلبوم در هفت قطعه طی ۳ سال به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شده است.

آینه نیوز: از امروز مجموعه هفتگانه «سرمست» با صدای محمد معتمدی و موسیقی محسن جلیلی و میلاد رضا منتشر شده است و این در حالی‌ است که روز‌ گذشته، این آلبوم در خانه فرهنگ و هنر مانا،‌ رونمایی شد. این آلبوم در هفت قطعه طی ۳ سال به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شده است.

به گزارش موسیقی ما، «محمد معتمدی»؛ خواننده‌ شناخته شده‌ موسیقی سنتی ایران در مراسم رونمایی از تازه ترین اثر موسیقایی اش به این نکته اشاره کرد که در طول ساخت این اثر چندین بار مورد بی مهری قرار گرفته است: «این اثر از تمامی کارهای قبلی من متفاوت است و حتی خودم بعد از شنیدن موسیقی کار با آقای جلیلی تماس گرفتم و گفتم که بسیار خوشحالم که می‌خواهم کاری انجام دهم که نسبت به گذشته‌ام خرق عادت است. من طی سفرهایم به کشورهای مختلف و مواجهه با موزیسین‌های این کشورها دریافتم که چقدر نیاز و ذائقه مخاطب در مسیر موسیقی یک کشور مهم و قابل توجه است. دقیقا این خصلت در این اثر وجود دارد و  هر احساسی که در محتوای شعر مولانا وجود دارد در قالب موسیقی ظهور و بروز داشته باشد.»

همچنین «محسن جلیلی»؛ آهنگساز آلبوم «سرمست» درباره سبک به کار رفته در این آلبوم گفت: «این موسیقی قطعا موسیقی سنتی،‌ ایرانی و بومی است و به دلیل تلفیقی که صورت گرفته چهره دیگری را به مخاطبین نشان داده است. برای مثال، زمانی که در تعزیه از ترومپت استفاده شد قطعا مقاومت‌هایی وجود داشته اما امروز بخشی از موسیقی آیینی ما به حساب می‌آید. موسیقی تلفیقی هم به همین شکل است و از همین رو باید گفت که این آلبوم یک اثر ماندگار سنتی و ایرانی است. »‌

telegram instagram twitter email print chain

http://ainenews.ir/fa/news-details/5900/

chapta

نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نقد

تبلیغات

یادداشت

گفتگو